neděle 22. listopadu 2015

Recenze: Šampon Timotei Golden Highlights

Recenze: Šampon Timotei Golden Highlights

Ahoj, dnes pro vás mám recenzi šamponu Timotei Golden Highlights. Tenhle šampon jsem si pořídila asi před půl rokem. Mám velké 750ml balení s pumpičkou, takže se dobře dávkuje. Obecně mám šampony Timotei docela ráda a tenhle není výjimkou.




Co šampon slibuje: Blond vlasy vyžadují speciální péči a hydrataci. Přesně toto spojení nabízí šampon Timotei Zlaté prameny, který je vyvinut speciálně pro světlé a blond vlasy. Obsahuje 100% přírodní výtažky z heřmánku a pomáhá zdůraznit světlé tóny blond vlasů.

A co si o šamponu myslím já? Podle mě je tenhle šampon dobrý. Koupila jsem ho asi za 110 Kč v Teta drogerii a za tu cenu jsem s ním spokojená. Žádné zesvětlení vlasů jsem sice nespozorovala, ale s tím jsem ani nepočítala. Jeho parfemace je podle mého názoru vcelku příjemná. Vlasy mi s ním vydrží 2 dny nemastné, což je u mě docela dobrý výsledek. Takže až ho celý spotřebuju, určitě si někdy koupím ještě jedno balení.

Hezký zbytek neděle, Emm

Žádné komentáře:

Okomentovat